註冊 登入



打印

[其他] 「檔案救亡軟件大全」適合還原:記憶卡、硬碟~格式化、誤刪檔案 (2016年更新)

[隱藏]
引用:
原帖由 ravelkuan 於 2009-4-26 11:27 AM 發表

成功左..謝謝黃金牌.

開心哂!  
咁咪好囉!!!!!



回覆 引用 TOP

熱賣及精選
引用:
原帖由 她媽嘛 於 2009-5-9 10:58 PM 發表

我用Recuva-File- Recovery救得番d相,但其中一個係movie,MOV file,救得到影像,但d聲就吾得,好似鬼食泥咁,點好呢
估計條片已經損毀了,試下用多幾款軟件黎救,若結果都係一樣就冇得救。
引用:
原帖由 babe斯 於 2009-5-9 11:44 PM 發表

我想問,,如果我係相機中唔小心格式化左張卡..
影完其他相先發現格式化左,,
返到屋企用左幾個程式都回復唔到..
唔知仲有冇方法可以回復??

恐怕神仙難救。
引用:
原帖由 karrieng 於 2009-5-10 12:53 AM 發表

想請教各位如果手提電話內的memory card又可唔可以復原??
而邊隻software會比較適合??
thanks a lot!!
不論DC 或手機、SD 或 MS卡...#1、#2 內的軟件都合用。



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 karrieng 於 2009-5-12 12:01 PM 發表


剛剛用左recuva修復,但只搵到好少file,請問有無其他software可以搵返多d file??
thank you very much!!!
Digital Image Recovery 還原力最強 (不過只限相片檔案)
R-Studio 支援檔案種類最多 (不過需要付費)
☆還有以下幾款都係免費...即管一試。
PC INSPECTOR File Recovery
Zero Assumption Digital Image Recovery
VaioSoft Recovery Manager



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 karrieng 於 2009-5-13 02:29 PM 發表


如果用Digital Image Recovery都找唔返我想要的相片,係唔係已經無其他方法??
因為我想找的其實係幾個月前delete,找得返的機會係唔係好微??
就算幾年前 delete 都冇相干...關鍵係張卡之後有冇繼續使用
只要一直冇再用過張卡(=冇寫入過新檔案)...D相就實救得番
我估你梗係如常使用張卡...若不斷有新檔案寫入就神仙難救
總之張卡用得越少(=寫入新檔案越少)...救回o既機會就越大。



回覆 引用 TOP

回覆 353# 的帖子

[隱藏]
最怕檔案已損毀...或許改試多幾款啦。
Smart Data Recovery v3.9 (繁體中文免安裝版) 1.59 MB 下載
Digital Image Recovery V1.47 多國語言版 (免費) ☆608KB 下載
Undelete Plus v2.9.2.0 (多國語言綠色版)  642KB 下載



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 樂天生 於 2009-5-27 12:43 AM 發表


我不小心 格式化左呀媽既usb 手指  我可以用咩程式??
[FREE] VaioSoft Recovery Manager (USB 硬碟資料遺失)
Smart Data Recovery v3.9 (繁體中文免安裝版) 1.59 MB 下載
Undelete Plus v2.9.2.0 (多國語言綠色版)  642KB 下載
☆註除左 #1 頭三款為「共享軟件」其餘的全屬「免費軟件




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 樂天生 於 2009-5-28 06:36 PM 發表


想問搵到file 之後點restore  ??? 佢話咩restore file does not exit
你講邊個軟件呀?!!!!!!!!!!!!!!



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 chunhofung 於 2009-6-7 11:38 AM 發表

我想問eImage是要收費的嗎?
對啊...
[共享軟件] = 付費$



回覆 引用 TOP

回覆 363# 的帖子

哥仔...其實你想表達D乜?!


回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 奇魂神 於 2009-6-24 10:46 AM 發表

想問下樓主, 我用了#1, #2 那些Software recover 咗 D 之後,有D相只回復了、另一半係灰色,有解決方法嗎
估計那些相片已損毀了,唯一辦法係~試用多兩款軟件作還原...若結果都係一樣就



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 溫小幽 於 2009-7-1 05:43 AM 發表


但宜家個RECUVA搵唔到我相機放相既位置
正系得C,D。。掃唔到。。我唔知回復反D影片
哥仔...落街買個 SD 讀卡器啦 (黃金賣$10個咋)。



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 fiona1234567 於 2009-7-1 03:01 PM 發表


photorecovery 駛唔駛收費?
唔洗$$$



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 s.monkey 於 2009-7-1 02:34 AM 發表


我放左張SD CARD落NOTEBOOK過相,點知過到1半部機自動RESTART,開機後再LOAD張卡已經無晒D FILE(但SD CARD仍然用左幾百MB,顯示SD CARD有FILE的..只是LOAD不到出黎...)
咁我可以用邊個救番D相....
#1、#2 內的全都可以, 較熱門的有以下三款。
引用:


軟體名稱PhotoRecovery V3.5.6.6 繁體中文零售版 ☆Retail 版本並無任何功能上和時間上的限制☆


Digital Image Recovery V1.47 多國語言版 (免費)
救回記憶卡格式化後或錯誤刪掉的相片
608KB 下載



搶救相片的 免費 軟體 Recuva - File Recovery
   



回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 careybe 於 2009-7-5 11:28 PM 發表

請問刪除了內置memory(Sony Cyber-shot T700)的相/影片有辦法還原嗎?  
這個沒經驗喎!!!
若以 USB 連上電腦後...
T700 會被認作一個獨立磁碟機的話
那就有機會可以素描了。

還有另一重點...
在你刪除內置記憶的檔案之後
必需冇再拍攝過新相/片。



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 careybe 於 2009-7-6 08:04 AM 發表


刪除檔案後我沒有再拍攝過相/影片,
以USB連上電腦後的確有一個獨立磁碟機(G),
照計有得搞喎...你係用邊款軟件還原?



回覆 引用 TOP

 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]




重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港討論區對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意 見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港討論區有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言 (刪除前或不會作事先警告及通知 ), 同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權 。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。


Copyright©2003- Discuss.com.hk Limited. All Rights Reserved.
版權所有,不得轉載。